Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki o podjetju

Družba: Koroška kašča,  d.o.o

Sedež: Partizanska pot 8, SI-2380 Slovenj Gradec, Slovenija

Telefon: +386 (0) 41 811 607

Odgovorna oseba: Andreja Nabernik, direktorica

Matična številka: 6743366000

Davčna številka: SI 34618775

Št. vpisa v sodni register: Podjetje vpisano pri Okrožnem sodišču Slovenj Gradec, Srg št. 2014/55366

Osnovni kapital družbe: 7.500,00 EUR

Datum ustanovitve: 16.12.2014

e-mail: info@kasca.si
 
Spletna stran: www.kasca.si

 

S spletnim mestom upravlja podjetje Koroška Kašča d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

Vrste uporabnikov

Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. 

Pravico do nakupa v spletni trgovini Kašča imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na spletnem mestu ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV), ne vsebujejo pa stroškov dostave in v primeru plačila po povzetju dodatnih stroškov nastalih z vročitvijo naročenega blaga po povzetju.

 Izdani račun vsebuje poleg cene blaga tudi stroške dostave v višini, navedeni ob zaključku naročila oz. na potrdilu o naročilu.

Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se glede na povpraševanje in razpoložljive zaloge.

Pravne osebe oziroma drugi zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko oziroma davčno številko. 

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Kupoprodajna pogodba med Kaščo d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Kašča sklenjena v trenutku, ko Kašča kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Kaščo d.o.o. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Kašča in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

Načini plačila

Koroška Kašča d.o.o omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu v naši poslovalnici,

- s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, BA Maestro ob prevzemu v naši poslovalnici,

- z nakazilom na TRR Koroška Kašča d.o.o. (po ponudbi / predračunu) **

- z odkupnino, če je blago poslano preko  kurirske službe ( Pošta Slovenije, GLS),

- s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard;  vaša kreditna   kartica bo bremenjena po oddanem naročilu. Naš partner je podjetje Stripe   Payments Europe Limited ,The One Building      Grand Canal Street Lower,   Dublin 2Co. Dublin, Irska. Več na  www.stripe.com in PAY PAL; PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registriran sedež: 22–  Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg RCS Luksemburg B 118 349, PayPal RT000247:sl_SI(sl-SI):1.0.0:86cab4a9773fd

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@kasca.si za vračilo kupnine.

 
VISA / MASTERCARD plačilo preko spleta

Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika Stripe (preusmeritev na varno plačilo).

Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno  (MasterCard®,Visa ).

V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila!« se vam bo odprlo pojavno okno Stripe plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.

Katere podatke boste morali vnesti?

  • Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
  • CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
  • Veljavnost (mesec in leto)

Po uspešnem vnosu podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj ali Pay vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.

Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@kasca.si za morebitno vračilo kupnine.

Nakazilo po predračunu( TRR)

Z nakazilom na račun podjetja Koroška Kašča d.o.o. po ponudbi/predračunu, ki jo prejmete na svoj elektronski naslov. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Pri tem načinu plačila se lahko proces dostave podaljša za 1–2 delovna dneva oz. za čas prejetja plačila na transakcijski račun podjetja Koroška Kašča d.o.o.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Cene

Spletna cena velja za vse člane (uporabnike) spletne trgovine podjetja Kašča d.o.o..

Vse cene izdelkov  vsebujejo zakonski davek na dodano vrednost (DDV).

Akcijska cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V kolikor je spletna cena 0,00 €, prosimo pokličite za ceno, saj je pri prenosu podatkov med računovodskim programom lahko prišlo do napake.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

V  primeru, da je cena ob izbranem izdelku zaradi tehnične napake posodobljanja spletne trgovine drugačna od dejanske vrednosti na trgu ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Postopek nakupa

Nakup v spletni trgovini izvede uporabnik tako, da sledi postopku oddaje naročila, in sicer:

Izbira blaga 

V spletni trgovini med kategorijami na levi strani uporabnik spletne trgovine izbere ustrezno blago in željeno količino, nato pa s klikom na gumb V KOŠARICO doda blago v svojo virtualno košarico. Program izpiše obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico. Kadarkoli med postopkom naročanja lahko uporabnik spletne trgovine desno zgoraj na ikoni nakupovalnega vozička izbrani izdelek s klikom na rdeč križec izbrani izdelek iz košarice odstrani oz. s klikom na ikono PREVERI KOŠARICO preveri izbrane izdelke, njihovo količino in ceno ter opravi morebitne popravke svoje izbire, kot tudi nadaljuje z nakupovanjem.

Po končani izbiri izdelkov uporabnik spletne trgovine s klikom na košarico (desno zgoraj) izbere ikono BLAGAJNA. Sledi vnos podatkov za izdajo računa in naslov dostave, kot tudi izbira načina plačila ter strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja.

Vnos podatkov 

Vnos podatkov lahko uporabnik spletne trgovine opravi s klikom na ikono REGISTRACIJA. Izpolni polja označena z rdečo zvezdico, vpiše uporabniško ime in oblikuje svoje osebno geslo. Po opravljeni registraciji vse prihodnje nakupe uporabnik opravlja s klikom na ikono PRIJAVA, ki je poenostvaljen in hitrejši potek oddaje naročila saj se vsi podatki vpisani ob registraciji avtomatsko izpišejo. Uporabnik lahko spremeni uporabniško ime in geslo v uporabniškem profilu na spletni strani. (desno zgoraj).

Uporabnik lahko spletno naročilo odda kot GOST, pri čemer izpolni vsa polja označena z rdečo zvezdico kot tudi vpiše elektronski naslov.

V primeru, da je naslov dostave drugačen od naslova, ki bo izpisan na naslovu za izdajo računa,  v majhnem kvadratku modre barve (Pošljite na isti naslov)  uporabnik s klikom odstrani kljukico in v zahtevana polja vpiše zahtevane podatke za naslov za pošiljanje.

Pri načinu pošiljanja uporabnik spletne trgovine lahko izbira med osebnim prevzemom na lokaciji spletne trgovine (Trgovina Kašča, Glavni trg 4, 2380 Slovenj Gradec) in med Stroški pošiljanja in dostave tako, da s klikom na krogec potrdi svojo izbiro.

Uporabnik spletne trgovine  v nadaljevanju izbere način plačila s klikom na krogec pred navedenim plačilnim sredstvom. (s kreditno kartico, Paypal, predračun ali plačilo po povzetju).

Pred oddajo naročila lahko uporabnik spletne trgovine specifikacijo naročila (blago, količina, cena …) kadarkoli preveri in tudi popravi, odstrani, spremeni količino...

Oddaja naročila

Pred oddajo naročila mora uporabnik spletne trgovine s klikom na kvadratek pred Prebral/a sem in se strinjam s splošnimi pogoji poslovanja le tega označiti.

S klikom na gumb ODDAJ NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA bo  naročilo oddano, kar pomeni, da se uporabnik spletne trgovine strinja z obveznostjo plačila. Uporabnik spletne trgovine bo  na vpisan elektronski naslov prejel potrdilo o naročilu z vsemi podatki (podatki za izdajo računa, naslov kamor se naj naročene izdelke pošlje, številka naročila, način plačila, način dostave,vrsta blaga, količina izbranega blaga  in cena, vključno s stroški dostave) .

Odpošiljanje 

V skladu z rokom, določenim v odstavku Dostava  splošnih pogojev poslovanja, bomo pripravili in odposlali blago z dogovorjeno metodo pošiljanja. Z oddajo naročila se uporabnik spletne trgovine obvezuje, da bo paket prevzel. V primeru, da paketa uporabnik spletne trgovine ne prevzame, poravna stroške, ki so zaradi tega nastali.

Preklic/sprememba naročila

Uporabnik spletne trgovine lahko svoje naročile prekliče tako, da na elektronski naslov info@kasca.si pošlje zahtevek za preklic naročila skupaj s številko naročila, ki ga preklicuje. Naročilo lahko uporabnik spletne trgovine tudi spremeni, in sicer tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na elektronski naslov info@kasca.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila skupaj s številko naročila, ki ga preklicuje. Sprememba naročila je možna do 7. ure zjutraj naslednjega delovnega dne od oddaje naročila.

Če svojega naročila uporabnik spletne trgovine ne prekliče, se smatra za potrjeno.  

Prizadevamo si, da bi bila vsa naročila obdelana in odposlana najkasneje v treh delovnih dneh od datuma oddaje naročila. Kljub temu se lahko zgodi, da zaradi nepredvidenih okoliščin vašega naročila ne bomo mogli obdelati in odposlati v omenjenem roku, o čemer vas bomo nemudoma obvestili in poskrbeli, da bo vaše naročilo odposlano v najkrajšem možnem času. Datum dostave je lahko odvisen tudi od ponudnika dostavnih storitev.

 

Izdaja računa

Kašča kupcu izstavi račun, ki ga kupec prejme skupaj z blagom ali pa ga prejme preko elektronske pošte. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Za izdelke ne nudimo servisa.

 

Dostava

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 12 uro, odpošljemo še isti dan v kolikor je izdelek na zalogi v primeru plačila po povzetju ali plačila s kreditno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Ne dostavljamo oziroma ne pošiljamo:

- blaga v skupni teži nad 25 kg - možen je prevzem le v trgovini,

- živil, ki zahtevajo neprekinjeno temperaturno verigo ( jogurti, mleko, sir...)

- blaga, ki je v steklu.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije ali GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

V primeru težav z dostavo  pošiljke (zakasnitev dostave, morebitnih poškodbe pri pošiljki) nas uporabnik spletne trgovine nemudoma o tem obvesti preko elektronskega naslova info@kasca.si oz preko telefonske številke 040 376 463 ali 041 811 607.

V primeru pošiljanja blaga lomljive narave (steklo, porcelan, plastika in podobno) na željo kupca,  kupec takoj ob vročanju pošiljke pregleda dostavljeno blago in pri vidnih  poškodbah blaga poslani paket zavrne dostavni službi oz. paketa ne prevzame.

 

Stroški pakiranja in dostave

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 48,00 €  so brezplačni do skupne teže 5,00 kg. Pri naročilu blaga nad 5,00 kg neodvisno od zneska naročila se stroški pakiranja in pošiljanja zaračunavajo po spodaj navedenih cenah.

Pri izbiri plačila po povzetju ( plačilo dostavni službi ob prevzemu blaga ) se dodatno zaračuna znesek, ki nam ga zaračunava dostavna služba za plačila po povzetju v znesku 1,22€ z DDV ne glede na znesek nakupa.

V kolikor niste kupili izdelka, pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave plača kupec oziroma prejemnik blaga. V kolikor ste se odločili za plačilo po povzetju  plača kupec dodatni strošek v znesku 1,22€.

Znesek pakiranja in pošiljanja  blaga: 

1. teža naročenega blaga od 0,00 kg do 5,00 kg je 4,75 €,

2. teža naročenega blaga od 5,01 kg do 10,00 kg je 5,75 € ne glede na  znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV),

3. teža naročenega blaga od 10,01 kg do 15,00 kg je 6,95 € ne glede na  znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV)

4. teža naročenega blaga od 15,01 kg do 20,00 kg je 7,95 € ne glede na  znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV)

5. teža naročenega blaga od 20,01 kg do 25,00 kg je 8,95 € ne glede na  znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV)

Možen je tudi osebni prevzem v trgovini Kašča, Glavni trg 4, 2380 Slovenj Gradec. V tem primeru stroškov prevzema ni. Da boste blago prevezeli osebno nas ob naročilu obvestite.

Glede  morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja zaradi dodatnih zahtev kupca, ki niso del splošnih pogojel poslovanja  (npr. hlajen način pošiljanja, zavarovanje paketa in podobno) se ponudnik in kupec dogovorita naknadno in pred odpremo blaga dostavni službi. Vsekakor pa o dodatnih stroških, ki lahko nastanejo in jih ni mogoče vnaprej izračunati ponudnik predhodno obvesti kupca še preden paket odpremi dostavni službi. 

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Dostava se vrši večinoma v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam pošljemo paket tudi na delovno mesto. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bo dostavna služba predhodno poklicala.

Kadar znesek nakupa poravnate preko spleta ali banke in izberete dostavo naročenega na vaš dom, prične dobavni rok veljati. Dobavni rok je naveden pri opisu vsakega izdelka. Naročene izdelke vam bomo dostavili glede na izdelek, ki ima najdaljši dobavni rok. Kupec oziroma prejemnik skupaj poravna znesek nakupa in dostave. Ko bomo naročilo predali dostavni službi, boste bili obveščeni s strani e-pošte kakor tudi telefonsko. 

 

Postopek o obveščanju o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Kašča lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno številko.

Postopek za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. prav tako so enake možnosti plačila.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@kasca.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok  teči z dnem, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom, nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu ali nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.

Kadar kupec odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne ali izroči brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, od katerega je kupec obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila ponudniku vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov: Trgovina Kašča, Glavni trg 4, 2380 Slovenj Gradec. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Kupec mora izdelek vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to  kriv kupec.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi prejeti račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.

Obrazec za vračilo blag najdete TUKAJ (.pdf datoteka za prenos)

 

Obvezno jamstvo za skladnost blaga

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima  druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi.

Ponudnik dobavi blago kupcu ki je skladno ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, upravičen da:

1.      zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2.      zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Kupec to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

vzpostavitev skladnosti

Kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko ponudnika obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje.

 Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje ponudnik obvesti kupca pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če ponudnik nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko kupec izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

-        je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

-        izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

 Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Ponudnik lahko zavrne kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da kupec blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe

Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

-        ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, 

-        neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;

-        narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

-        ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.

 Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je kupec prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe kupec uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar kupec odstopi od prodajne pogodbe, kupec ponudniku  na stroške ponudnika vrne blago.

Kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi ponudnik.

obvestilo o neskladnosti in pregled blaga

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku določenem v splošnih pogojih.

Kupec v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

Obvestilo o neskladnosti lahko kupec ponudniku  sporoči osebno ali preko objavljenega elektronskega naslova.

Kupec ponudniku omogoči, da blago, za katerega kupec zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

obstoj neskladnosti

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti kupca v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka kupcaa.

rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine

Kadar kupec odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik  kupcu vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar kupec  zahteva sorazmerno znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

izguba pravic

Pravice iz uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz razloga neskladnosti prenehajo  v dveh letih od dneva, ko je kupec o neskladnosti blaga obvestil ponudnika.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Mnenja in komentarje pošljite na e-naslov info@kasca.si.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenj pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Fotografije objavljene v spletni trgovini so informativne narave   (dobavitelj lahko spremeni embalažo izdelka, barvo ali velikost napisa , material embalaže in podobno.) 

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti doop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. v primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. v primeru preklica naročila vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus...) pred dostopom do spletne strani im uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslo, geslo).


Pravica do odstopa od izvedbe naročila

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

KOROŠKA KAŠČA d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/18).

KOROŠKA KAŠČA d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in direktive 2009/22/ES. 

 

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine Kašča (www.kasca.si), so zgplj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstenopomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni strani, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živili posvetujte s svojim zdravnikom.

 

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!