Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Podatki o podjetju
S spletnim mestom upravlja podjetje Koroška Kašča d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Vrste uporabnikov
Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Pravico do nakupa v spletni trgovini Kašča imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na spletnem mestu ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene. Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.
Kupoprodajna pogodba med Kaščo d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Kašča sklenjena v trenutku, ko Kašča kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kaščo kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Kašča in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Načini plačila
Koroška Kašča d.o.o omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu v naši poslovalnici,
- s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, BA Maestro ob prevzemu v naši poslovalnici,
- z nakazilom na TRR Koroška Kašča d.o.o. (po ponudbi / predračunu) **
- z odkupnino, če je blago poslano preko kurirske službe ( Pošta Slovenije, GLS),
- s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard; vaša kreditna kartica bo bremenjena po oddanem naročilu. Naš partner je podjetje Stripe Payments Europe Limited ,The One Building Grand Canal Street Lower, Dublin 2Co. Dublin, Irska. Več na www.stripe.com in PAY PAL; PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registriran sedež: 22– Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg RCS Luksemburg B 118 349, PayPal RT000247:sl_SI(sl-SI):1.0.0:86cab4a9773fd
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@kasca.si za vračilo kupnine.
Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika Stripe (preusmeritev na varno plačilo).
Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno (MasterCard®,Visa ).
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila!« se vam bo odprlo pojavno okno Stripe plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.
Katere podatke boste morali vnesti?
- Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
- CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
- Veljavnost (mesec in leto)
Po uspešnem vnosu podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po kliku na gumb plačaj ali Pay vas preusmeri na stran kamor vpišete kodo ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.
Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na narocila@eaelektronika.si za morebitno vračilo kupnine.
Nakazilo po predračunu( TRR)
Z nakazilom na račun podjetja Koroška Kašča d.o.o. po ponudbi/predračunu, ki jo prejmete na svoj elektronski naslov. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obedelave. Pri tem načinu plačila se lahko proces dostave podaljša za 1–2 delovna dneva oz. za čas prejetja plačila na transakcijski račun podjetja Koroška Kašča d.o.o.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Cene
Spletna cena velja za vse člane (uporabnike) spletne trgovine podjetja Kašča d.o.o..Vse cene izdelkov so redne prodajne cene in vsebujejo zakonski davek na dodano vrednost (DDV). Akcijska cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V kolikor je spletna cena 0,00 €, prosimo pokličite za ceno, saj je pri prenosu podatkov med računovodskim programom lahko prišlo do napake.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
1. Naročilo v čakalni vrsti Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo je potrjeno če kupec naročila ne prekliče, naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Izdaja računa
Kašča kupcu izstavi račun, ki ga kupec prejme skupaj z blagom ali pa ga prejme preko elektronske pošte. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Za izdelke ne nudimo servisa.
Dostava
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 12 uro, odpošljemo še isti dan v kolikor je izdelek na zalogi v primeru plačila po povzetju ali plačila s kreditno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Ne dostavljamo oziroma ne pošiljamo:
- blaga v skupni teži nad 25 kg - možen je prevzem le v trgovini,
- živil, ki zahtevajo neprekinjeno temperaturno verigo ( jogurti, mleko, sir...)
- blaga, ki je v steklu.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije ali GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.
V primeru težav z dostavo vaše pošiljke ali morebitnih poškodb pri pošiljki se obrnite na dostavno službo.
V primeru pošiljanja blaga lomljive narave (steklo, porcelan, plastika in podobno) na željo kupca, kupec takoj ob prevzemu pošiljke pregleda dostavljeno blago in pri poškodbah blaga rešuje reklamacijo takoj z dostavno službo. Stroške poškodovanega blaga v primeru neuspešne reklamacije z dostavno službo krije kupec.
Stroški pakiranja in dostave
Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 39,00 € netto (brez DDV) so brezplačni do skupne teže 5,00 kg. Pri naročilu blaga nad 5,00 kg neodvisno od zneska naročila se stroški pakiranja in pošiljanja zaračunavajo po spodaj navedenih cenah.
Pri izbiri plačila po povzetju ( plačilo dostavni službi ob prevzemu blaga ) se dodatno zaračuna znesek, ki nam ga zaračunava dostavna služba za plačila po povzetju v znesku 1,22€ z DDV ne glede na znesek nakupa.
V kolikor niste kupili izdelka, pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave plača kupec oziroma prejemnik blaga. V kolikor ste se odločili za plačilo po povzetju plača kupec dodatni strošek v znesku 1,22€.
Znesek pakiranja in pošiljanja blaga:
1. teža naročenega blaga od 0,00 kg do 5,00 kg je 4,75 €,
2. teža naročenega blaga od 5,01 kg do 10,00 kg je 5,75 € ne glede na znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV),
3. teža naročenega blaga od 10,01 kg do 15,00 kg je 6,95 € ne glede na znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV)
4. teža naročenega blaga od 15,01 kg do 20,00 kg je 7,95 € ne glede na znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV)
5. teža naročenega blaga od 20,01 kg do 25,00 kg je 8,95 € ne glede na znesek nakupa nad 39,00 € (brez DDV)
Možen je tudi osebni prevzem v trgovini Kašča, Glavni trg 4, 2380 Slovenj Gradec. V tem primeru stroškov prevzema ni. Da boste blago prevezeli osebno nas ob naročilu obvestite.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Dostava se vrši večinoma v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam pošljemo paket tudi na delovno mesto. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bo dostavna služba predhodno poklicala.
Kadar znesek nakupa poravnate preko spleta ali banke in izberete dostavo naročenega na vaš dom, prične dobavni rok veljati. Dobavni rok je naveden pri opisu vsakega izdelka. Naročene izdelke vam bomo dostavili glede na izdelek, ki ima najdaljši dobavni rok. Kupec oziroma prejemnik skupaj poravna znesek nakupa in dostave. Ko bomo naročilo predali dostavni službi, boste bili obveščeni s strani e-pošte kakor tudi telefonsko.
Postopek o obveščanju o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Kašča lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno številko.
Postopek za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@kasca.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Trgovina Kašča, Glavni trg 4, 2380 Slovenj Gradec. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo bomo opravili v 14 dneh od dneva prejetja vračila artikla.
Odgovornost za stvarne napke
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca,ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja / komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Mnenja in komentarje pošljite na e-naslov info@kasca.si.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti doop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. v primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. v primeru preklica naročila vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnimi koraki. sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus...) pred dostopom do spletne strani im uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslo, geslo).
Pravica do odstopa od izvedbe naročila
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
KOROŠKA KAŠČA d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/18).
KOROŠKA KAŠČA d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in direktive 2009/22/ES.
Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov
Vse informacije na straneh spletne trgovine Kašča (www.kasca.si), so zgplj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstenopomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni strani, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga pšrehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živili posvetujte s svojim zdravnikom.
Želimo vam obilo prijetnih nakupov!